Title
Strateški i ekonomski aspekti razvoja plemenite organizacije sa ciljem dostizanja liderske pozicije u okruženju
Creator
Milić, Tanja. 1976-
Copyright date
2015
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 29.02.2016.
Other responsibilities
mentor
Milićević, Vesna, 1952-
član komisije
Ilić, Bojan, 1968-
član komisije
Milosavljević, Gordana, 1951-
član komisije
Jeremić, Veljko
član komisije
Petković, Mirjana, 1948-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Fakultet organizacionih nauka
Group
Katedra za menadžment i specijalizovane menadžment discipline
Alternative title
Strategic and economic aspects of noble organization development with the aim of achieving leading position in environment
Publisher
[T. Milić]
Format
XVIII, 300 listova
description
Društvene nauke / Poslovna ekonomija i makroekonomija
description
Social sciences / Business economics and macroeconomics
Abstract (sr)
Predmet doktorske disertacije „Strateški i ekonomski aspekti razvoja plemenite
organizacije sa ciljem dostizanja liderske pozicije u okruženju“ autora mr Tanje Milić i
osnovni cilj istraživanja je analiza mogućnosti, odnosno, razvoj novog koncepta koji će
doprineti poboljšanju poslovanja organizacija i ostvarivanju prestižnih dugo održivih
liderskih pozicija. Autor smatra da se ovaj cilj može ostvariti razvojem koncepta
plemenite organizacije kao inovativnog modela ostvarivanja, negovanja i očuvanja
vodećih pozicija, koji u sebi objedinjuje sve do sada poznate koncepte udružene u novoj
osnovnoj svrsi poslovanja kompanija i baziranih na novim plemenitim vrednostima u
odnosu kompanije prema potrošačima i stejkholderima u celini, kao i kompanije same.
Zahtevi savremenog poslovnog okruženja nameću potrebu za „isplivavanjem“ novih
vrednosti i principa poslovanja, koji će organizaciju, odnosno, kompaniju lansirati u
sam vrh. Sve brži naučno-tehnološki i društveni razvoj i sa njima povezana sve brža
globalizacija i povezivanje tržišta, sofisticiranost potrošača, kao i sve veće izobilje
proizvoda, usluga i potrebnih resursa za njihovu realizaciju, kao i dramatične promene,
koje su se desile u prvim decenijama 21. veka u poslovnom i životnom okruženju
uzrokovane ljudskom aktivnošću, utiču na to da kompanije moraju da se okrenu nekim
drugim načinima osvajanja potrošača i drugih stejkholdera, kako bi dostigle lidersku
poziciju. Sve se više uviđa da organizacije, u cilju ostvarivanja uspešnih rezultata, svoje
aktivnosti moraju da usmere ka svojim stejkholderima i da u tim odnosima, prema
mišljenju autora ove disertacije, moraju da budu strategije utemeljene na plemenitim
vrednostima.
Abstract (en)
The subject of the doctoral (Ph.D.) dissertation, “Strategic and Economic Aspects of
Noble Organization Development with the Aim of Achieving Leading Position in
Environment” by Tanja Milić and the main goal of the research is to analyze
possibilities, i.e., the development of a new concept that will contribute to improving
the business of organization and the achievement of long-term sustainable prestigious
leading positions. The author believes that this goal can be achieved by developing the
concept of noble organization as the innovative model of reaching, nurturing and
preserving the leading position, which unites all currently known concepts associated
with the new primary purpose of companies, and based on new noble values in relation
of the company to its customers and stakeholders in general, as well as of the company
itself.
Requirements of the modern business environment necessitate the “creaming” of new
values and principles that will launch organization, i.e., company to the very top. The
increasingly rapid pace of scientific, technological, and social development, and related
to them faster globalization and market integration, sophistication of consumers, and the
growing abundance of goods, services and resources needed for their implementation,
as well as the dramatic changes that have occurred in the first decades of the 21st
century in business and living environment caused by human activity, influence the fact
that companies need to turn to other ways of winning customers and other stakeholders
in order to reach leading position. It is increasingly being recognized that an
organization, in order to achieve successful results, must direct its actions towards its
stakeholders, and that within these relationships, according to the author of this
dissertation, strategies based on noble values must be implemented.
Authors Key words
strategija, plemenita organizacija,
ekonomske performanse, liderska pozicija
Authors Key words
strategy, noble organization, economic performance, leading position
Classification
UDK=005.5(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Predmet doktorske disertacije „Strateški i ekonomski aspekti razvoja plemenite
organizacije sa ciljem dostizanja liderske pozicije u okruženju“ autora mr Tanje Milić i
osnovni cilj istraživanja je analiza mogućnosti, odnosno, razvoj novog koncepta koji će
doprineti poboljšanju poslovanja organizacija i ostvarivanju prestižnih dugo održivih
liderskih pozicija. Autor smatra da se ovaj cilj može ostvariti razvojem koncepta
plemenite organizacije kao inovativnog modela ostvarivanja, negovanja i očuvanja
vodećih pozicija, koji u sebi objedinjuje sve do sada poznate koncepte udružene u novoj
osnovnoj svrsi poslovanja kompanija i baziranih na novim plemenitim vrednostima u
odnosu kompanije prema potrošačima i stejkholderima u celini, kao i kompanije same.
Zahtevi savremenog poslovnog okruženja nameću potrebu za „isplivavanjem“ novih
vrednosti i principa poslovanja, koji će organizaciju, odnosno, kompaniju lansirati u
sam vrh. Sve brži naučno-tehnološki i društveni razvoj i sa njima povezana sve brža
globalizacija i povezivanje tržišta, sofisticiranost potrošača, kao i sve veće izobilje
proizvoda, usluga i potrebnih resursa za njihovu realizaciju, kao i dramatične promene,
koje su se desile u prvim decenijama 21. veka u poslovnom i životnom okruženju
uzrokovane ljudskom aktivnošću, utiču na to da kompanije moraju da se okrenu nekim
drugim načinima osvajanja potrošača i drugih stejkholdera, kako bi dostigle lidersku
poziciju. Sve se više uviđa da organizacije, u cilju ostvarivanja uspešnih rezultata, svoje
aktivnosti moraju da usmere ka svojim stejkholderima i da u tim odnosima, prema
mišljenju autora ove disertacije, moraju da budu strategije utemeljene na plemenitim
vrednostima.
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.