Title
Језичко-стилске одлике рекламно-пропагандног жанра у политичком дискурсу
Creator
Slijepčević, Svetlana M., 1986-
Copyright date
2016
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Committee report
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane:
Other responsibilities
mentor
Kovačević, Miloš, 1953-
član komisije
Jovanović Simić, Jelena.
član komisije
Nikolić, Marina.
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filološki fakultet
Alternative title
Linguistic and stylistic features of the genre of advertising and propaganda in political discourse; Лингвостилистические особенности рекламно-пропагандистского жанра политического дискурса
Publisher
[С. Слијепчевић]
Format
248 листова
description
Лингвистика - Анализа дискурса, текстостилистика / Linguistics - Discourse analysis, stylistic of text
Abstract (sr)
Предмет овог истраживања су језичко-стилске одлике рекламно-
пропагандног жанра у оквиру политичког дискурса на материјалу српског језика.
Под рекламно-пропагандним жанром у политичком дискурсу подразумевамо
говорне, писане и друге симболичке манифестације изражавања мишљења и
ставова политичких актера у материјалима који се с јасним политичким циљем
користе у предизборним кампањама. Предизборне кампање представљају период
у ком се најинтензивније одвијају пропагандне активности политичких партија, те
се рекламно-пропагандни жанр профилише као репрезентативан жанр у оквиру
политичког дискурса.
У теоријском делу радa највише пажње посвећено је опису саме природе
политичког дискурса и његовог односа према другим дискурсима, указивању на
жанрове који се у оквиру њега развијају, утврђивању места рекламно-
пропагандног жанра у односу на друге жанрове, а затим су изнети и релевантни
закључци о рекламно-пропагандном жанру...
Abstract (en)
The subject of this research is linguistic and stylistic features of advertising and
propaganda genre within the political discourse in the Serbian language material. By
genre of advertising and propaganda within the political discourse we mean vocal,
textual and other symbolical manifestations of expressing opinions and attitudes of
political actors in materials used with clear political objective during election
campaigns. The election campaigns represent a period in which the election propaganda
of political parties is most intensely carried out, so genre of advertising and propaganda
is seen as a representative genre within the political discourse.
In the theoretical part of this study most attention is devoted to the description of
the very nature of the political discourse and its relation to other discourses, to pointing
to the genres developed within it, to establishing the position of genre of advertising and
propaganda in comparison to other ones. Finally, relevant conclusions relating to genre
of advertising and propaganda are presented...
Authors Key words
политички дискурс, рекламно-пропагандни жанр, српски језик
Authors Key words
political discourse, genre of advertising and propaganda, Serbian
language
Classification
811.163.41'42:32.019.5(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Предмет овог истраживања су језичко-стилске одлике рекламно-
пропагандног жанра у оквиру политичког дискурса на материјалу српског језика.
Под рекламно-пропагандним жанром у политичком дискурсу подразумевамо
говорне, писане и друге симболичке манифестације изражавања мишљења и
ставова политичких актера у материјалима који се с јасним политичким циљем
користе у предизборним кампањама. Предизборне кампање представљају период
у ком се најинтензивније одвијају пропагандне активности политичких партија, те
се рекламно-пропагандни жанр профилише као репрезентативан жанр у оквиру
политичког дискурса.
У теоријском делу радa највише пажње посвећено је опису саме природе
политичког дискурса и његовог односа према другим дискурсима, указивању на
жанрове који се у оквиру њега развијају, утврђивању места рекламно-
пропагандног жанра у односу на друге жанрове, а затим су изнети и релевантни
закључци о рекламно-пропагандном жанру...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.