Title
Евалуација успеха ученика оштећеног слуха у редовној школи
Creator
Pavković, Ivana P., 1970-
Copyright date
2016
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Committee report
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 21.9.2016.
Other responsibilities
mentor
Kovačević, Jasmina, 1967-
predsednik komisije
Đoković, Sanja, 1964-
član komisije
Slavnić, Svetlana, 1951-
član komisije
Maksimović, Slavica
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Alternative title
Evaluation of success in children with hearing impairment in regular schools
Publisher
[И. П. Павковић]
Format
349 листова
description
Специјална едукација и рехабилитација / Special education and rehabilitation
Abstract (sr)
Циљ истраживања је био да се утврди школски успех глувих ученика који су
укључени у систем редовног школовања, док су посебни циљеви били: утврдити
школски успех глувих ученика који су укључени у редовне разреде из
појединачних наставних предмета; утврдити повезаност дужине раног
сурдолошког третмана и школског успеха глувих ученика укључених у редовне
разреде; утврдити облике понашања глувих ученика укључених у редовне разреде;
утврдити повезаност раног сурдолошког третмана и интеграције глувих ученика у
редовне школе...
Abstract (en)
Aim of this research was to determine the academic achievement of students with
hearing impairment who are involved in regular schooling system, while specific
objectives were: to identify school achievement of students with hearing impairment
included in regular classes from individual subjects; to determine correlation between
early audiology treatment and school achievement of students with hearing impairment
included in regular classes; to determine behaviors of students with hearing impairment
included in regular classes; to determine the relationship between early audiology
treatment and integration of students with hearing impairment into regular schools...
Classification
376-053.5-056.263:371.26(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Циљ истраживања је био да се утврди школски успех глувих ученика који су
укључени у систем редовног школовања, док су посебни циљеви били: утврдити
школски успех глувих ученика који су укључени у редовне разреде из
појединачних наставних предмета; утврдити повезаност дужине раног
сурдолошког третмана и школског успеха глувих ученика укључених у редовне
разреде; утврдити облике понашања глувих ученика укључених у редовне разреде;
утврдити повезаност раног сурдолошког третмана и интеграције глувих ученика у
редовне школе...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.