Title
Jezička struktura ličnih oglasa u nemačkoj i srpskoj štampi kao odraz sistema društvenih vrednosti
Creator
Polovina, Nina, 1974-
Copyright date
2016
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Deliti pod istim uslovima 3.0 Srbija (CC BY-NC-SA 3.0)
License description
Dozvoljavate umnožavanje, distribuciju i javno saopštavanje dela, i prerade, ako se navede ime autora na način odredjen od strane autora ili davaoca licence i ako se prerada distribuira pod istom ili sličnom licencom. Ova licenca ne dozvoljava komercijalnu upotrebu dela i prerada. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/rs/deed.sr_LATN Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Committee report
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 03.09.2016.
Other responsibilities
mentor
Kostić-Tomović, Jelena, 1973-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filološki fakultet
Alternative title
The linguistic structure of personal dating advertisements in German and Serbian press as a reflection of the social values system ; Языковой состав личных объявлений в немецких и сербских сми как отражение системы общественных ценностей
Publisher
[N. Polovina]
Format
278 listova
description
Nauka o jeziku - Germanisticka lingvistika / Linguistics - German Language
Abstract (sr)
Polazeci od shvatanja kulture kao dinamicke pojave i konteksta ukupnog delanja
pojedinca u društvu, koji ne mogu da se proucavaju direktno, vec se do njih dolazi kroz
neke konkretne manifestacije, rad se bavi licnim oglasima − pod pretpostavkom da je na
osnovu sveobuhvatnog proucavanja ovog fenomena i koncepta pojedinca prikazanog u
njima moguce izvesti odreene zakljucke o društvu iz kojeg su oglasi potekli. Predmet
analize cine licni oglasi objavljeni tokom jednog vikenda 2001. i 2015. godine u
odabranim srpskim i nemackim novinama i na dva internet portala otvorenog tipa, što je
stvorilo ukupan korpus od 1906 oglasa, pri cemu se broj oglasa u doticnim kulturama i
medijima znatno razlikuje...
Abstract (en)
Viewing culture as a dynamic phenomenon in the context of overall human
social activity that cannot be examined directly but through its specific and concrete
manifestations, the present thesis deals with personal dating advertisements: it assumes
that these, together with the concept of an individual they project, if subject to a
comprehensive study, may lead to relevant conclusions on the society in which they
have been produced. Thus the subject matter of the present research encompassed
personal advertisements published during two weekends - 2001 and 2015, respectively,
in chosen Serbian and German magazines and on two open internet sites making up a
corpus of 1906 ads, that differ considerably in number depending on the culture or
medium they belong to....
Authors Key words
dimenzije kulture, društvo, jezik, komunikacija, kultura, licni oglas,
partnerstvo, porodica, vrednosti
Authors Key words
cultural dimensions, society, language, communication, culture, personal
dating advertisement, partner relations, family, values
Classification
659.131(497.11+430)"20"(043.3), 811.163.41:811.112.2-115(043.3), 316.7(497.11+430)(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Polazeci od shvatanja kulture kao dinamicke pojave i konteksta ukupnog delanja
pojedinca u društvu, koji ne mogu da se proucavaju direktno, vec se do njih dolazi kroz
neke konkretne manifestacije, rad se bavi licnim oglasima − pod pretpostavkom da je na
osnovu sveobuhvatnog proucavanja ovog fenomena i koncepta pojedinca prikazanog u
njima moguce izvesti odreene zakljucke o društvu iz kojeg su oglasi potekli. Predmet
analize cine licni oglasi objavljeni tokom jednog vikenda 2001. i 2015. godine u
odabranim srpskim i nemackim novinama i na dva internet portala otvorenog tipa, što je
stvorilo ukupan korpus od 1906 oglasa, pri cemu se broj oglasa u doticnim kulturama i
medijima znatno razlikuje...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.