Title
Организација наставе у редовним школама и образовање ученика са сензорним оштећењима
Creator
Stepanović, Saša, 1986-
Copyright date
2016
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Committee report
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 15.9.2016.
Other responsibilities
mentor
Dubljanin, Saša, 1967-
član komisije
Rajović, Vera, 1953-
član komisije
Kovačević, Jasmina, 1967-
član komisije
Spasenović, Vera, 1967-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filozofski fakultet
Alternative title
The organization of teaching in regular schools and education of students with sensory impairments
Publisher
[С. Љ. Степановић]
Format
268 листова
description
Педагогија - Дидактика, школска педагогија / Pedagogy - Didactics, school pedagogy
Abstract (sr)
У редовним школама настава се заснива на поштовању педагошких
принципа, међу којима доминира принцип очигледности, заснован на усвајању
знања путем чула вида и слуха. Овим радом настојимо да испитамо начин
организовања наставе у случајевима када је неко од ова два чула ученику оштећено,
као и могућности да се образовно-васпитни рад прилагоди и оријентише према
његовим потребама...
Abstract (en)
In regular schools, teaching is based on respecting принциплес principles od
pedagogy, dominated by the principle of obviousness based on the acquisition of
knowledge through senses of sight and hearing. This work tries to examine methods for
organizing teaching in cases where one of these two pupil’s senses is damaged, as well as
the opportunities to adjust and manage educational work according to pupil’s needs...
Authors Key words
организација наставе, сметње у развоју способности вида и слухa,
инклузивно образовање, наставне методе и облици рада, комуникација
Authors Key words
organization of teaching, vision and hearing impairment, inclusive education,
methods and forms of work, communication
Classification
371.21-056.262/.263(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
У редовним школама настава се заснива на поштовању педагошких
принципа, међу којима доминира принцип очигледности, заснован на усвајању
знања путем чула вида и слуха. Овим радом настојимо да испитамо начин
организовања наставе у случајевима када је неко од ова два чула ученику оштећено,
као и могућности да се образовно-васпитни рад прилагоди и оријентише према
његовим потребама...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.