Title
Afektivna uloga nastavnika: konceptualizacija i empirijska provera konstrukta
Creator
Tošić-Radev, Milica N., 1984-
Copyright date
2016
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno 3.0 Srbija (CC BY-NC 3.0)
License description
Dozvoljavate umnožavanje, distribuciju i javno saopštavanje dela, i prerade, ako se navede ime autora na način odredjen od strane autora ili davaoca licence. Ova licenca ne dozvoljava komercijalnu upotrebu dela. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/deed.sr_LATN Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Committee report
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 27.9.2016.
Other responsibilities
mentor
Pešikan, Ana, 1959-
član komisije
Knežević, Goran, 1964-
član komisije
Petrović, Danijela, 1965-
član komisije
Stefanović-Stanojević, Tatjana
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filozofski fakultet
Alternative title
Affective role of the teacher: the conceptualization and empirical validation of the construct.
Publisher
[M. N. Tošić-Radev]
Format
313 listova
description
Psihologija - Razvojno-pedagoška psihologija / Psychology - Developmental and educational psychology
Abstract (sr)
Interesovanje istraživača za ulogu emocija u nastavi je novijeg datuma. U klasifikaciji nastavničkih uloga koju su dali Ivić i saradnici (2003) navodi se uloga nastavnika kao partnera u afektivnoj interakciji kao jedna od profesionalnih uloga nastavnika, ova uloga nije elaborirana, te samim tim ne postoje precizno definisana očekivana ponašanja nastavnika koja bi proizilazila iz ove njegove uloge.
Predmet istraživanja je konceptualizacija (definicija i klasifikacija) i empirijska provera konstrukta afektivna uloga nastavnika...
Abstract (en)
Research interest into the role emotions play in the teaching process is rather recent. In the classification of teachers’ roles provided by Ivić et al. (2003) one of the roles is teachers’ role as a partner in affective interaction with pupils. As one of the professional roles of the teacher, this role is not elaborated upon, and thus there are no precisely defined expected forms of teacher behavior which would stem from his role.
The subject matter of this study is the conceptualization (definition and classification) and empirical validation of the construct of the affective role of the teacher...
Authors Key words
Afektivna uloga nastavnika, aktivno učenje, interacija nastavnik-učenik
Authors Key words
affective role of teacher, active learning, teacher/student interaction
Classification
159.942:371.213(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Interesovanje istraživača za ulogu emocija u nastavi je novijeg datuma. U klasifikaciji nastavničkih uloga koju su dali Ivić i saradnici (2003) navodi se uloga nastavnika kao partnera u afektivnoj interakciji kao jedna od profesionalnih uloga nastavnika, ova uloga nije elaborirana, te samim tim ne postoje precizno definisana očekivana ponašanja nastavnika koja bi proizilazila iz ove njegove uloge.
Predmet istraživanja je konceptualizacija (definicija i klasifikacija) i empirijska provera konstrukta afektivna uloga nastavnika...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.