Title
Модел система за адаптивно мобилно учење страних језика
Creator
Milutinović, Miloš Z., 1988-
Copyright date
2016
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Committee report
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 09.02.2017.
Other responsibilities
mentor
Radenković, Božidar, 1958-
član komisije
Despotović-Zrakić, Marijana, 1977-
član komisije
Bogdanović, Zorica, 1979-
član komisije
Jakić, Gordana, 1952-
član komisije
Tanasić, Sreto.
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Fakultet organizacionih nauka
Alternative title
Model of a system for adaptive mobile language learning
Publisher
[М. Милутиновић]
Format
287 листова
description
Lingvistika - Strani jezik / Linguistics - Foreign language
Abstract (sr)
Расположивост личних мобилних уређаја и пратећих мобилних
технологија има све већи утицај на неформалне и формалне процесе
образовања. Учење страних језика представља поготово занимљиву
област примене мобилних технологија услед тога што представља вид
самоусавршавања, активност која се изводи упоредо са другим обавезама и
која може бити од интереса изузетно хетерогеној циљној групи. Мобилне
технологије пружају могућност учења било где и било кад, па се јавља
потреба за пројектовањем таквог наставног процеса који би подстицао
што чешће учење у кратким интервалима, а који би био прилагодљив
(адаптиван) према карактеристикама ученика...
Abstract (en)
The availability of personal mobile devices and the widespread
presence of supporting mobile technologies has an increasing impact on
informal and formal learning processes. Foreign language learning is an
especially interesting area of mobile technology application for it represents a
self-improvement activity that is often performed in parallel with other daily
activities and can be of interest to a very heterogeneous group of individuals.
Mobile technologies allow learning to be performed at any place and any time,
underlying a need for an educational process that would encourage frequent but
short learning sessions, and which would be adaptive according to the learner
characteristics...
Authors Key words
мобилно учење, адаптивно учење, рачунарство у облаку,
објекти учења, онтологије, семантички веб
Authors Key words
Mobile learning, adaptive learning, cloud computing, learning
objects, ontologies, semantic web
Classification
371.3::81'243:004.42(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Расположивост личних мобилних уређаја и пратећих мобилних
технологија има све већи утицај на неформалне и формалне процесе
образовања. Учење страних језика представља поготово занимљиву
област примене мобилних технологија услед тога што представља вид
самоусавршавања, активност која се изводи упоредо са другим обавезама и
која може бити од интереса изузетно хетерогеној циљној групи. Мобилне
технологије пружају могућност учења било где и било кад, па се јавља
потреба за пројектовањем таквог наставног процеса који би подстицао
што чешће учење у кратким интервалима, а који би био прилагодљив
(адаптиван) према карактеристикама ученика...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.