Title
Podsticanje motivacije učenika za učenje u nastavnom procesu
Creator
Bojović, Ivana. 1974-
Copyright date
2017
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 10.7.2017.
Other responsibilities
mentor
Antonijević, Radovan
član komisije
Radulović, Lidija R., 1963-
član komisije
Vranješević, Jelena, 1969-
član komisije
Tadić, Aleksandar, 1981-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filozofski fakultet
Alternative title
Enhancing student motivation to learn in teaching process
Publisher
[I. М. Bojović]
Format
440 listova
description
Pedagogija - Opšta pedagogija / Pedagogy
- General pedagogy
Abstract (sr)
U radu su izloţena teorijska razmatranja o problematici motivisanja uĉenika za uĉenje i uĉešća u razliĉitim nastavnim aktivnostima. U teorijskom okviru istraţivanja sloţenost pojma motivacije za uĉenje predstavljena je kao prikaz ideja i mišljenja razliĉitih autora. U savremenoj pedagoškoj literaturi postoje razliĉiti pristupi i shvatanja teoretiĉara o motivaciji za uĉenje. Razlike u shvatanjima prepoznaju se u pogledu definisanja osnovnih pojmova, poput motivacije za uĉenje, motivacionih uverenja, atribucija, ciljeva postignuća i drugo. Razlike se mogu prepoznati i u pogledu naĉina merenja motivacije za uĉenje i u pogledu metodoloških pristupa u prouĉavanju motivacije za uĉenje. TakoĊe, u literaturi ne postoji jedinstven pristup istraţivanju koji će proširiti i integrisati postojeća znanja o uticaju karakteristika i organizacije nastavnog procesa na motivaciju uĉenika za uĉenje...
Abstract (en)
The paper presents theoretical considerations about the problem of student motivation to learn and participation in different classroom activities. In the theoretical framework of the research, the complexity of the term motivation to learn is presented through ideas and opinions of different authors. In modern pedagogic literature there are different approaches and opinions about the motivation to learn. The approaches differ in defining basic terms such as motivation to learn, motivational beliefs, attributions, achievement goals. There are also differences concerning measuring motivation and methodological approaches to exploring the motivation to learn. Moreover, there is no unified approach that will expand and integrate the existing knowledge of the effects of instructional practices and classroom organization on student motivation to learn...
Authors Key words
motivacija za uĉenje, priprema nastavnog procesa, oblici rada u nastavi, efikasno poduĉavanje, organizacija nastavnog procesa
Authors Key words
motivation to learn, preparation of the teaching process, characteristics of instructional practices, effective teaching, organization of the teaching process
Classification
37.01:159.953.5(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
U radu su izloţena teorijska razmatranja o problematici motivisanja uĉenika za uĉenje i uĉešća u razliĉitim nastavnim aktivnostima. U teorijskom okviru istraţivanja sloţenost pojma motivacije za uĉenje predstavljena je kao prikaz ideja i mišljenja razliĉitih autora. U savremenoj pedagoškoj literaturi postoje razliĉiti pristupi i shvatanja teoretiĉara o motivaciji za uĉenje. Razlike u shvatanjima prepoznaju se u pogledu definisanja osnovnih pojmova, poput motivacije za uĉenje, motivacionih uverenja, atribucija, ciljeva postignuća i drugo. Razlike se mogu prepoznati i u pogledu naĉina merenja motivacije za uĉenje i u pogledu metodoloških pristupa u prouĉavanju motivacije za uĉenje. TakoĊe, u literaturi ne postoji jedinstven pristup istraţivanju koji će proširiti i integrisati postojeća znanja o uticaju karakteristika i organizacije nastavnog procesa na motivaciju uĉenika za uĉenje...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.