Title
Обим и структура вокабулара уџбеника за други циклус обавезног образовања
Creator
Dinić-Marinković, Milica D., 1985-
Copyright date
2017
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno 3.0 Srbija (CC BY-NC 3.0)
License description
Dozvoljavate umnožavanje, distribuciju i javno saopštavanje dela, i prerade, ako se navede ime autora na način odredjen od strane autora ili davaoca licence. Ova licenca ne dozvoljava komercijalnu upotrebu dela. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/deed.sr_LATN Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 22.09.2017.
Other responsibilities
mentor
Moskovljević Popović, Jasmina.
član komisije
Polovina, Vesna, 1953-
član komisije
Miličević-Petrović, Maja
član komisije
Stepanović-Ilić, Ivana, 1973-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filološki fakultet
Alternative title
The breadth and structure of vocabulary for the second cycle of mandatory education ; Объем и структура лексики учебников на второй цикл обязательного образования
Publisher
[М. Д. Динић Маринковић]
Format
VII, 211 листова
description
Наука о језику - Примењена лингвистика; Усвајање првог језика / Linguistics - Applied linguistics, First language acquisition
Abstract (sr)
Предмет истраживања ове докторске дисертације јесте обим и
структура вокабулара уџбеника историје, биологије и географије за други
циклус обавезног образовања, односно уџбеника који су намењени
ученицима на узрасту од петог до осмог разреда основне школе.
Основне теоријске ослонце ове дисертације представљају резулати
истраживања у области каснијег лексичког развоја, са једне, и теорија о
уџбенику као културно-потпорном систему, са друге стране...
Abstract (en)
The subject and research of this doctoral dissertation is the breadth and
structure of vocabulary in biology, history, and geography textbooks in the
second cycle of mandatory education, meaning textbooks intended for students
between fifth and eighth grade levels.
The primary theoretical bases of this dissertation are grounded in the
intersection of research concerning later lexical development and Vygotskian
theory of textbook.
Authors Key words
лексички развој на школском узрасту; уџбеник као
културно-потпорни систем; вокабулар уџбеника; обим вокабулара;
структура вокабулара; општи вокабулар; специјализовани вокабулар;
развој вокабулара
Authors Key words
lexical development at the school аге, textbook as a cultural
supportive system, textbook vocabulary, breadth of vocabulary, structure of
vocabulary, general vocabulary, specialized vocabulary, vocabulary
development
Type
Tekst
Abstract (sr)
Предмет истраживања ове докторске дисертације јесте обим и
структура вокабулара уџбеника историје, биологије и географије за други
циклус обавезног образовања, односно уџбеника који су намењени
ученицима на узрасту од петог до осмог разреда основне школе.
Основне теоријске ослонце ове дисертације представљају резулати
истраживања у области каснијег лексичког развоја, са једне, и теорија о
уџбенику као културно-потпорном систему, са друге стране...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.