Title
Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера
Creator
Putica, Katarina B. 1984-
Copyright date
2017
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 22.9.2017.
Other responsibilities
mentor
Trivić, Dragica, 1966-
član komisije
Sladić, Dušan, 1958-
član komisije
Anđelković, Slađana, 1965-
Academic Expertise
Prirodno-matematičke nauke
Academic Title
-
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Hemijski fakultet
Alternative title
Contex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream
Publisher
[К. Б. Путица]
Format
145, VI, листова
description
Оргнизација васпитања и образовања - Облици наставе / Education - Forms of teaching
Abstract (sr)
У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...
Abstract (en)
In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,
scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientific
knowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the key
competencies that the students need to develop...
Authors Key words
научна писменост, настава органске хемије у гимназији природно-математичког смера, контекстуални приступ настави, когнитивно шегртовање, интердисциплинарни приступ настави
Authors Key words
scientific literacy, organic chemistry teaching in grammar school the natural
sciences stream, context-based approach, cognitive apprenticeship, interdisciplinary teaching
approach
Classification
371.3::547(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.