Title
Razvoj veštine razumevanja govora u kontekstu video i audio inputa
Creator
Maltez, Ksenija D., 1970-
Copyright date
2017
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 05.02.2018.
Other responsibilities
mentor
Čubrović, Biljana, 1974-
član komisije
Tomović, Nenad, 1975-
član komisije
Bodrič, Radmila, 1970-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filološki fakultet
Alternative title
Developing listening comprenhension in the context of audio and video input ; Развитие умений понимания речи в контексте видео и аудио входных материалов
Publisher
[K. D. Maltez]
Format
412 lista
description
Anglistika / English Linguistics, English Language
Abstract (sr)
Danas je opšte prihvaćeno da veština razumevanja govora igra ključnu ulogu u učenju stranog jezika. Ona podrazumeva istovremeno odvijanje niza aktivnih procesa, koji su pod kontrolom slušaoca, kao i pasivnih, koji nisu. Svi oni omogućuju slušaocu da interpretira govor u realnom vremenu oslanjajući se na različite vrste znanja: lingvistička i nelingvistička. Imajući u vidu složenost ovih procesa, jasno je zašto se razumevanje govora smatra veštinom kojom je najteže ovladati u učenju stranog jezika...
Abstract (en)
Today it is generally accepted that listening comprehension plays a key role in
learning a foreign language. It implies a simultaneous activation of a series of processes,
the active ones, which can be controlled by the listener, as well as the passive ones,
which cannot. They enable the listener to interpret speech in real time by relying on
different kinds of knowledge: linguistic and non-linguistic. Given the complexity of these
processes, it is obvious why listening comprehension is considered to be the most
difficult skill to master in a foreign language...
Authors Key words
veština razumevanja govora, engleski jezik, strategije razumevanja govora,
neverbalna komunikacija, video i audio input, anksioznost
Authors Key words
listening comprehension, listening comprehension strategies, non-verbal
communication, video and audio input, anxiety
Type
Tekst
Abstract (sr)
Danas je opšte prihvaćeno da veština razumevanja govora igra ključnu ulogu u učenju stranog jezika. Ona podrazumeva istovremeno odvijanje niza aktivnih procesa, koji su pod kontrolom slušaoca, kao i pasivnih, koji nisu. Svi oni omogućuju slušaocu da interpretira govor u realnom vremenu oslanjajući se na različite vrste znanja: lingvistička i nelingvistička. Imajući u vidu složenost ovih procesa, jasno je zašto se razumevanje govora smatra veštinom kojom je najteže ovladati u učenju stranog jezika...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.