Title
Model izbora rute putovanja zasnovan na predhodno [i.e. prethodno] snimljenim podacima na uličnoj mreži
Creator
Nikolić, Marko K., 1986-
Copyright date
2017
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 20170929
Other responsibilities
mentor
Jović, Jadranka J., 1951-
član komisije
Martić, Milan M., 1960-
član komisije
Đorić, Vladimir D., 1978-
Academic Expertise
Tehničko-tehnološke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Saobraćajni fakultet
Alternative title
ROUTE CHOICE MODEL BASED ON HISTORICAL DATA COLLECTED ON STREET
NETWORK
Publisher
[M. K. Nikolić]
Format
VII, 245 listova
description
Saobraćajno inženjerstvo - Planiranje saobraćaja i saobraćajne infrastrukture / Traffic enginering - Transport and Infrastructure Planning
Abstract (sr)
Modeli izbora rute putovanja u znatnoj meri utiču na rezultate procene
trenutnih i prognoze budućih transportnih zahteva. Na osnovu karakteristika
korisnika i ulične mreže, tokom ove faze se utvrđuje raspodela verovatnoće izbora
ruta između izvornih i ciljnih tačaka putovanja. S tim u vezi, model je moguće
unaprediti primenom GPS podataka, prilikom definisanja pravila po kojima korisnici
donose odluke vezane za odabir rute putovanja. U skladu sa navedenim, u disertaciji
se istražuje problem definisanja skupa alternativnih ruta putovanja u modelima
izbora rute putovanja, primenom predložene metodologije za obradu GPS podataka...
Abstract (en)
Route choice models have significant influence on the final results of trip
estimation and transportation forecasting models. At this phase, the characteristics
of the users and the street network are used in order to determinate the distribution
of the route choice probabilities between the origin and destination points of the
trip. With this in regard, the model can be improved by applying GPS data, when
defining the rules by which users make decisions related to the route choice. In
accordance with the above, the dissertation examines the problem of defining a set
of alternative routes in the route choice models using proposed methodology for
processing the GPS data...
Authors Key words
skup alternativnih ruta, model izbora rute putovanja,
gps podaci, mapmečing model, procnjeno vreme
putovanja, otkrivene preference
Authors Key words
routes choice set, route choices model, gps data,
map-matching model, estimated travel time,
revealed preferences
Type
Tekst
Abstract (sr)
Modeli izbora rute putovanja u znatnoj meri utiču na rezultate procene
trenutnih i prognoze budućih transportnih zahteva. Na osnovu karakteristika
korisnika i ulične mreže, tokom ove faze se utvrđuje raspodela verovatnoće izbora
ruta između izvornih i ciljnih tačaka putovanja. S tim u vezi, model je moguće
unaprediti primenom GPS podataka, prilikom definisanja pravila po kojima korisnici
donose odluke vezane za odabir rute putovanja. U skladu sa navedenim, u disertaciji
se istražuje problem definisanja skupa alternativnih ruta putovanja u modelima
izbora rute putovanja, primenom predložene metodologije za obradu GPS podataka...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.