Title
Предиктори постигнућа у учењу енглеског језика код студената нефилолошких студија у Србији
Creator
Radosavljević-Krsmanović, Anica, 1984-
Copyright date
2018
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 19.09.2018.
Other responsibilities
mentor
Tomović, Nenad, 1975-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Filološki fakultet
Alternative title
Predictors of English language proficiency among non-English major university students in Serbia ; Показатели успеваемости в изучении английского языка у студентов нефилологических направлений в Сербии
Publisher
[А. Р. Радосављевић Крсмановић]
Format
IX, 251 лист
description
Примењена лингвистика - Методика наставе енглеског језика / Applied linguistics - English language teaching methodology
Abstract (sr)
Основни предмет истраживања у овој дисертацији jeсте испитивање
индивидуалних разлика, које у целини чине општи став према енглеском језику и
учењу енглеског језика, као предиктора постигнућа у учењу овог језика код
студената нефилолошких студија у Србији. У ту сврху поставили смо следеће
циљеве: (1) да одредимо који фактори, односно индивидуалне разлике чине
општи став према енглеском језику и учењу енглеског језика студената
нефилолошких студија у Србији; (2) да утврдимо у којој мери су те индивидуалне
разлике изражене код ових испитаника; (3) да испитамо да ли постоје разлике у
изражености ових индивидуалних разлика на појединачним подузорцима; (4) да
утврдимо које индивидуалне разлике представљају предикторе постигнућа у
учењу енглеског језика код одабране групе испитаника. Последњи, притом
споредни циљ истраживања био је да се испита могућност постојања
алтернативних индикатора постигнућа, поред броја поена на тесту знања
енглеског језика, који је коришћен као основни показатељ постигнућа у учењу
овог језика...
Abstract (en)
The general objective of this study is the examination of individual differences,
that general attitude towards English and learning English consists of, as predictors of
English language proficiency among non-English major university students in Serbia.
To that objective we set up the following aims: (1) to identify the factors, i.e. individual
differences, that form the general attitude towards English and learning English; (2) to
determine to what extent the individual differences exist among the participants; (3) to
examine whether there are differences in the existence of the individual differences
among subgroups of participants; (4) to determine which individual differences are
predictors of English language proficiency. The last objective of the study was to
examine the possibility of the existence of alternative indicators of English language
proficiency, besides English proficiency test score, which was used as the main
indicators of the participants’ English language proficiency...
Authors Key words
учење енглеског језика, постигнуће, предиктори,
индивидуалне разлике, студенти нефилолошких студија
Authors Key words
English language learning, proficiency, predictors, individual
differences, non-English major university students
Type
Tekst
Abstract (sr)
Основни предмет истраживања у овој дисертацији jeсте испитивање
индивидуалних разлика, које у целини чине општи став према енглеском језику и
учењу енглеског језика, као предиктора постигнућа у учењу овог језика код
студената нефилолошких студија у Србији. У ту сврху поставили смо следеће
циљеве: (1) да одредимо који фактори, односно индивидуалне разлике чине
општи став према енглеском језику и учењу енглеског језика студената
нефилолошких студија у Србији; (2) да утврдимо у којој мери су те индивидуалне
разлике изражене код ових испитаника; (3) да испитамо да ли постоје разлике у
изражености ових индивидуалних разлика на појединачним подузорцима; (4) да
утврдимо које индивидуалне разлике представљају предикторе постигнућа у
учењу енглеског језика код одабране групе испитаника. Последњи, притом
споредни циљ истраживања био је да се испита могућност постојања
алтернативних индикатора постигнућа, поред броја поена на тесту знања
енглеског језика, који је коришћен као основни показатељ постигнућа у учењу
овог језика...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.