Title
Uticaj marketinškog komuniciranja na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodate vrednosti
Creator
Brezak, Slobodan, 1978-, 22510695
Copyright date
2019
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno 3.0 Srbija (CC BY-NC 3.0)
License description
Dozvoljavate umnožavanje, distribuciju i javno saopštavanje dela, i prerade, ako se navede ime autora na način odredjen od strane autora ili davaoca licence. Ova licenca ne dozvoljava komercijalnu upotrebu dela. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/deed.sr_LATN Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 12.07.2019.
Other responsibilities
mentor
Kostić-Stanković, Milica, 1971-, 12820327
član komisije
Martić, Milan, 1960-, 12549735
član komisije
Janičić, Radmila, 1968-, 12761191
član komisije
Ilić, Bojan, 1968-, 12760423
član komisije
Bijakšić, Sanja, 22512231
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Fakultet organizacionih nauka
Group
Katedra za marketing menadžment i odnose s javnošću
Alternative title
Impact of marketing communication on the process of business negotiation and creation of additional value
Publisher
[S. Brezak]
Format
V, 164 lista
description
Društvene nauke / Marketing
Social sciences / marketing
Abstract (sr)
Pregovaranje, kao vrlo složen i dinamičan socijalni proces, zahteva pronalaženje rešenja kojim, sve uključene strane mogu da realizuju svoje ciljeve. Stvaranje usmerenog i razrađenog komunikacionog sistema podrazumeva potrebe za informacijama, njihovu važnost, kanale komunikacije, učestalost komuniciranja i efikasnost. Komunikacione potrebe potvrđuju se potrebama za informacijama, neophodnim za efikasno pregovaranje, osećajem informisanosti u odnosu na događaje koji mogu da utiču na stvaranje dodatih vrednosti. Predmet ovog rada jeste istraživanje i analiza uticaja marketinških komunikacija na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodatih vrednosti. Istraživački problem doktorske disertacije usmeren je na ispitivanje interaktivnog i međuuticajnog odnosa između instrumenata marketinške komunikacije i faza poslovnog pregovaranja, kao instrumentinstrumenata za kreiranje dodatih vrednosti. Shvatanje poslovnog pregovaranja kao filozofije poslovanja, u čemu posebno značajnu ulogu ima marketinška komunikacija, omogućava preduzeću ostvarivanje mnogobrojnih koristi, odnosno stvaranje elemenata dodatih vrednosti. Upravo se ispitivanjem ciljne javnosti potpomaže merenje efekata miksa marketinških komunikacija, pa tako i njihov uticaj na poslovne pregovore.
Abstract (en)
Negotiating as a very complex and dynamic social process points to finding a solution by which all involved parties can achieve their goals. Creating a focused and elaborated communication system implies information needs, their importance, communication channels, frequency of communication, and efficiency. Communication needs are confirmed by the need for information necessary for effective bargaining, a sense of awareness with regard to events that may affect the creation of value added. The subject of this paper is the research and analysis of the influence of marketing communication on the process of business negotiation and creation of value added. The research problem of the doctoral dissertation is focused on questioning the interactive and interpersonal relationship between marketing communication instruments and phases of business bargaining as instruments for creating additional values. Understanding business bargaining as a business philosophy, where marketing communication plays an extremely important role, enables the company to realize a number of benefits or create value added elements. Just by questioning the target audience, it supports the measurement of the impact of marketing communications and therefore the influence of those on business negotiations.
Authors Key words
komunikacija, pregovaranje, strategije pregovaranja, komunikacioni miks, marketinške komunikacije, poslovno pregovaranje, dodata vrednost
Authors Key words
communication, negotiation, negotiation strategies, communication mix, marketing communication, business negotiation, added value
Classification
UDK=659.4(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Pregovaranje, kao vrlo složen i dinamičan socijalni proces, zahteva pronalaženje rešenja kojim, sve uključene strane mogu da realizuju svoje ciljeve. Stvaranje usmerenog i razrađenog komunikacionog sistema podrazumeva potrebe za informacijama, njihovu važnost, kanale komunikacije, učestalost komuniciranja i efikasnost. Komunikacione potrebe potvrđuju se potrebama za informacijama, neophodnim za efikasno pregovaranje, osećajem informisanosti u odnosu na događaje koji mogu da utiču na stvaranje dodatih vrednosti. Predmet ovog rada jeste istraživanje i analiza uticaja marketinških komunikacija na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodatih vrednosti. Istraživački problem doktorske disertacije usmeren je na ispitivanje interaktivnog i međuuticajnog odnosa između instrumenata marketinške komunikacije i faza poslovnog pregovaranja, kao instrumentinstrumenata za kreiranje dodatih vrednosti. Shvatanje poslovnog pregovaranja kao filozofije poslovanja, u čemu posebno značajnu ulogu ima marketinška komunikacija, omogućava preduzeću ostvarivanje mnogobrojnih koristi, odnosno stvaranje elemenata dodatih vrednosti. Upravo se ispitivanjem ciljne javnosti potpomaže merenje efekata miksa marketinških komunikacija, pa tako i njihov uticaj na poslovne pregovore.
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.