Title
Модел учења кроз игру заснован на Интернету интелигентних уређаја
Creator
Petrović, Luka, 1993-
CONOR:
23308391
Copyright date
2023
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno 3.0 Srbija (CC BY-NC 3.0)
License description
Dozvoljavate umnožavanje, distribuciju i javno saopštavanje dela, i prerade, ako se navede ime autora na način odredjen od strane autora ili davaoca licence. Ova licenca ne dozvoljava komercijalnu upotrebu dela. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/deed.sr_LATN Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 02.10.2023.
Other responsibilities
Academic Expertise
Tehničko-tehnološke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Fakultet organizacionih nauka
Alternative title
Game-based learning model based on the Internet of Things
Publisher
[Л. Петровић]
Format
112 стр.
description
Информациони системи и технологије - Електронско пословање / nformation Systems and Technologies - E-business
Abstract (sr)
Предмет истраживања докторске дисертације је развој модела учења кроз игру заснованог на
интернету интелигентних уређаја (енг. Internet of Things, IoT). Централни проблем који је
разматран у докторској дисертацији је испитивање могућности имплементације модела учења
кроз игру у интерактивном образовном окружењу са циљем да се повећа интересовање
студената и унапреде исходи учења. Развијени модел заснива се на интеграцији технологија
свеприсутног рачунарства и интеграцији IoT-а, мобилних и технологија проширене
стварности.
У докторској дисертацији представљен је модел учења кроз игру заснован на интернету
интелигентних уређаја. Структуру модела чини модел едукативне игре, модел паметног
окружења и модел система управљање едукативном игром. Предложени модел интегрише се
са постојећим компонентама образовне инфраструктуре. У оквиру евалуације модела
реализовано је тестирање и мерење релевантних параметара који утичу на ефикасност
предложеног модела. Модел учења кроз игру заснован на интернету интелигентних уређаја је
имплементиран у наставним процесима у оквиру Катедре за електронско пословање на
Факултету организационих наука у Београду Универзитета у Београду.
Abstract (en)
The subject of this dissertation is the development of a game-based learning model based on the
Internet of Things (IoT). The main problem discussed in the dissertation is to investigate the
possibility of implementing a game-based learning model in an interactive educational environment
that will increase student interest and enhance learning outcomes. The developed model will be
based on ubiquitous computing technologies and integration of IoT, mobile and augmented reality
technologies.
The dissertation introduced a game-based learning model based on the Internet of things. The
structure of the model consists of the educational game model, the smart environment model, and
the game administration system. The proposed model integrates with existing components of the
educational infrastructure. As part of the model evaluation, testing and measurement of relevant
parameters that affect the effectiveness of the proposed model was carried out. A game-based
learning model based on the Internet of things was implemented at the Department of E-Business at
the Faculty of Organizational Sciences in Belgrade, University of Belgrade.
Authors Key words
учење кроз игру, интернет интелигентних уређаја, мобилни уређаји,
проширена стварност, паметна окружења за игру
Authors Key words
edutainment, Internet of Things, mobile technologies, augmented reality, smart
learning environments
Classification
004.783.5:004.35:37(043.3)
Type
Tekst
Abstract (sr)
Предмет истраживања докторске дисертације је развој модела учења кроз игру заснованог на
интернету интелигентних уређаја (енг. Internet of Things, IoT). Централни проблем који је
разматран у докторској дисертацији је испитивање могућности имплементације модела учења
кроз игру у интерактивном образовном окружењу са циљем да се повећа интересовање
студената и унапреде исходи учења. Развијени модел заснива се на интеграцији технологија
свеприсутног рачунарства и интеграцији IoT-а, мобилних и технологија проширене
стварности.
У докторској дисертацији представљен је модел учења кроз игру заснован на интернету
интелигентних уређаја. Структуру модела чини модел едукативне игре, модел паметног
окружења и модел система управљање едукативном игром. Предложени модел интегрише се
са постојећим компонентама образовне инфраструктуре. У оквиру евалуације модела
реализовано је тестирање и мерење релевантних параметара који утичу на ефикасност
предложеног модела. Модел учења кроз игру заснован на интернету интелигентних уређаја је
имплементиран у наставним процесима у оквиру Катедре за електронско пословање на
Факултету организационих наука у Београду Универзитета у Београду.
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.